
Folyó - érzelmek, érzékenység, változékonyság, körforgás
Jelképezi az érzelmeket, a valahová tartozást. Aki a folyóba esik, vagy megpróbál ellenszegülni, leküzdeni a sodrást, vagy úszik az árral. Te hogy viszonyulsz életed folyójához? A folyó medre az önuralom jelképe. Ha a folyó árad, az lelkünk háborgását jelzi, az elvesztett önuralom újra megtalálására figyelmeztet. A piszkos víz a lelki, mentális zavarok, nagymértékű elfojtásának jelképe, míg a folyópart az új életszakaszt jelenti. Ha belesiklunk a folyóba, az átölel, de vigyázni kell az ismeretlen örvények csapdájára. A folyó azt jelzi számodra, hogy mások érzelmeire tekintettel kell lenned! A fotón a Duna, mágikus folyónk, országunk fő ütőere látható, mely ha a Magyarok Kártyáján is kijön, az ország érzelmi szintjét fejezi ki.
A Duna Európa második legnagyobb folyama (első a Volga), hossza: 2.850 kilométer, vízgyűjtő területe: 817 000 négyzetkilométer.
Forrása: Németország Baden-Wűrtemberg tartományában a Fekete erdőben van, a tengerszint felett 1078 méter magasságban.
A folyam országai: Németország, Ausztria, Szlovákia, Magyarország, Horvátország, Szerbia, Bulgária, Románia, Moldávia és Ukrajna.

Az összefolyás a Berg folyócskával Németországban Dunaeschlingennél

Dunaeschingen, ahol még keskeny folyócska a Duna
Németország Ulm városánál.
Ingolstadt (Németország)
Regensburg (Németország)Szerelmi üzenete: Párkapcsolatban élőknek azt súgja, hogy urald az érzelmeidet, ne engedd, hogy lehúzzanak, élvezd a víz és a párod ölelését. Párkeresőknek jelezhet ismerkedést vízben, vízparton, strandon, uszodában. Jelez érzelmi kiszolgáltatottságot, sebezhetőséget.

Passau térségében hagyja el Németországot
Krems városánál (Ausztria)
Ausztria fővárosánál Bécsben
A folyó éjszakai képe Pozsonynál Szlovákiában
József Attila
A Dunánál
1
A rakodópart alsó kövén ültem,
néztem, hogy úszik el a dinnyehéj.
Alig hallottam, sorsomba merülten,
hogy fecseg a felszin, hallgat a mély.
Mintha szivemből folyt volna tova,
zavaros, bölcs és nagy volt a Duna.
Mint az izmok, ha dolgozik az ember,
reszel, kalapál, vályogot vet, ás,
úgy pattant, úgy feszült, úgy ernyedett el
minden hullám és minden mozdulás.
S mint édesanyám, ringatott, mesélt
s mosta a város minden szennyesét.
És elkezdett az eső cseperészni,
de mintha mindegy volna, el is állt.
És mégis, mint aki barlangból nézi
a hosszú esőt - néztem a határt:
egykedvü, örök eső módra hullt,
szintelenül, mi tarka volt, a mult.
A Duna csak folyt. És mint a termékeny,
másra gondoló anyának ölén
a kisgyermek, úgy játszadoztak szépen
és nevetgéltek a habok felém.
Az idő árján úgy remegtek ők,
mint sírköves, dülöngő temetők.
2
Én úgy vagyok, hogy már száz ezer éve
nézem, amit meglátok hirtelen.
Egy pillanat s kész az idő egésze,
mit száz ezer ős szemlélget velem.
Látom, mit ők nem láttak, mert kapáltak,
öltek, öleltek, tették, ami kell.
S ők látják azt, az anyagba leszálltak,
mit én nem látok, ha vallani kell.
Tudunk egymásról, mint öröm és bánat.
Enyém a mult és övék a jelen.
Verset irunk - ők fogják ceruzámat
s én érzem őket és emlékezem.
3
Anyám kún volt, az apám félig székely,
félig román, vagy tán egészen az.
Anyám szájából édes volt az étel,
apám szájából szép volt az igaz.
Mikor mozdulok, ők ölelik egymást.
Elszomorodom néha emiatt -
ez az elmulás. Ebbol vagyok. "Meglásd,
ha majd nem leszünk!..." - megszólítanak.
Megszólítanak, mert ők én vagyok már;
gyenge létemre így vagyok eros,
ki emlékszem, hogy több vagyok a soknál,
mert az őssejtig vagyok minden ős -
az Ős vagyok, mely sokasodni foszlik:
apám- s anyámmá válok boldogon,
s apám, anyám maga is ketté oszlik
s én lelkes Eggyé így szaporodom!
A világ vagyok - minden, ami volt, van:
a sok nemzedék, mely egymásra tör.
A honfoglalók győznek velem holtan
s a meghódoltak kínja meggyötör.
Árpád és Zalán, Werbőczi és Dózsa -
török, tatár, tót, román kavarog
e szívben, mely e multnak már adósa
szelíd jövovel - mai magyarok!
... Én dolgozni akarok. Elegendő
harc, hogy a multat be kell vallani.
A Dunának, mely mult, jelen s jövendő,
egymást ölelik lágy hullámai.
A harcot, amelyet őseink vivtak,
békévé oldja az emlékezés
s rendezni végre közös dolgainkat,
ez a mi munkánk; és nem is kevés.
1936. jún.
Budapesten már szélesen hömpölyög
Vukovar-Horvátország
Szerbiában Novi Sadnál
Szerbiában Belgradnál, a Száva betorkolása.
Kikötő Belgrádnál
Ezt mondja neked:
•A folyó azt jelzi számodra, hogy mások érzelmeire is tekintettel kell lenned!
•Figyelj a körülötted élőkre, mert váratlanul kellemetlen helyzetben találhatod magad, amire nem gondoltál.
•Ne engedj a lelki agressziónak. Ha úgy érzed, sírnod kell, engedj szabad utat a könnyeknek. Nem baj, ha ma nem tudsz önállóan ítélkezni egy helyzetben, kérj tanácsot másoktól.
Bulgária, Vidin
Románia, Braila

A delta-vidék növényzete trópikus bujaságú
A Duna-delta érintetlen világa.
A fák zöld lombkoronájukat nézegetik a folyam víztükrében, kedvükre való látvány, mintahogy számunkra is megnyugtató nézni ezt a csodaszép képet, ezzel a tenger-sok zölddel...
Erre is gondolj: India szent folyója a Gangesz,

mely megtisztítja a híveket bűneiktől.
A Gangesz India szentfolyója, ahogy nekünk a Duna. A Gangesz (a legtöbb indiai nyelv kiejtésében Ganga) az Indiai szubkontinens egyik legnagyobb és legjelentősebb folyója. Az Indus-Gangesz-alföldön folyik keresztül keleti irányban, Észak-Indiából Bangladesbe haladva.
Hossza mintegy 2510 km, vízgyűjtője 907 ezer négyzetkilométer, vízhozama a torkolatnál 14 270 köbméter másodpercenként.
Az indiai Uttarakhand államban található Gangotri-gleccsernél ered a középső Himalájában, és hatalmas deltatorkolattal ömlik a Bengáli-öbölbe a Szundarbansz hatalmas mangrove erdején keresztül.
A hinduk évezredek óta vallásos tisztelettel övezik, megszemélyesítője Ganga istennő.
Csaknem egymillió négyzetkilométeres termékeny síkságot öntöz, amely a világ egyik legsűrűbben lakott területének népességét tartja el.
De kanyarodjunk vissza a mi Dunánkhoz...








Igen gazdag állat- és növényvilág él a Duna-delta közelében, mely szerencsére már a Unesco Világörökség része, így remélhetőleg további ember által okozott környezeti ártalmaknak nem lesz kitéve.
Visszatérve a kártya üzenetéhez...
A Holddal analóg. A kiválasztó rendszer egészségére jobban kell figyelned. Énekelj népdalokat, amikben folyóink szerepelnek (Tisza, Duna, stb..) A víz, mint őselem, mely mozgásban van, él, táplál, vagy pusztít.Ha teheted, menj ki ma egy folyó partjára, kicsit meditálj, imádkozz, vagy nézelődj a vízparton. (Ha nyár van, keress lehetőséget a megmártózásra is.)
Magyarország harmóniakártyája
Hazánk mai napját Agilitás hatja át.
5 - Öt – Istenember, optimizmus, Adam Kadmon,
Az én-központúság, emberi test jelképe. A 9 önálló szám közepe, energiaközpontként is szolgál, ezért az egyensúlyban álló lélek jelképe lehet, aki uralomra törekszik. A pentaton zene is ötfokú. A férfi és a nő kapcsolatának mágikus szimbóluma. Az ördög, de az ördög elleni védelem száma is, gondoljunk a pentagrammára, az ötágú csillagra. A tudás, a lelki akarat, a szenvedélyek, a tudás és az igazság száma. Napja a szerda, ha tehát szerdán kapod meg, olvasd el horoszkópodat. Ha ötödikén kapod ezt a kártyát, hatása felerősödik.
Szerelmi üzenete: Mekkora az esélyed egy kalandra MA? Számold ki kalkulátorunk segítségével! A párkapcsolatban ma te kerülsz a középpontba – ez lehet pozitív, vagy negatív értelemben is. Ha nincs kapcsolatod, akkor családodban érvényesül ugyanez.
Magyarország már megkapta ezt a kártyát, ezen a linken a Haladással vont párhuzamába és az ötös szám jelentésébe nyerhetünk betekintést.
http://kartyaknaponta.blogspot.com/2010/02/tizenegyedik-nap.html
Ezt mondja neked:
•Isteni lényeged megtalálása – látogass el ma valamilyen ezoterikus előadásra, ami a spirituális utadon előre visz.
•Ma körülötted forog a világ – ezt lehet élvezni, és kihasználni a központi helyzetet, de zavarba is jöhetsz tőle. Tedd helyre önértékelésedet!
•Ha valamit ma elkezdesz, annál biztos sikert érzel, optimizmus jellemez.
Erre is gondolj: A Merkúr uralja Tarot lapja a Főpap, szimbóluma az ötágú csillag. Énekelj pentaton dallamokat.
Nézzük a tarot ötödik lapját több változatban, először az egyik legáltalánosabban elterjedt Crowley-tarot.
V. A Főpap
Kulcsszavak:
Bika; spirituális mester, tanár, tanácsadó, beavatott, belső vezető, szellemi atya, a legmagasabbrendű átalakulás.
Útmutatás:
Önmagad keresése spirituális területekre vezet. Ez a kártya utalhat szellemi tanárra vagy mesterre. Légy nyitott a vele való találkozásra.
Kérdés:
Van olyan bölcs mester (vagy volt a múltban), akihez vonzódsz?
Javaslat:
Foglalkozz szellemi mesterek tanításaival! Keresd egy tanár vagy mester közelségét. Látogass olyan önismereti csoportokat, melyek személyes fejlődésedet szolgálják. Légy ott őszinte, nyitott és fogékony, hallgass szíved ösztönzésére.
Megerősítés:
Csak egy üzenet van, amelyre érdemes hallgatni, ez saját szíved üzenete.
Kazanlár-tarot

Elnevezése a különféle Tarot kártyákban és országonként változó. Lehet Főpap, Pápa vagy Jupiter. Kabbalisztikus eredete a H vagy a héber abc-ben a He. A He a belégzést jelképezi, a hangot, az áttetsző tisztaság zengzetességét, a megvilágosodást, amely a transzcendenciához vezet. A Nagy Arkánum ötödik lapja a védelemre utal és olyan személy támogatására, aki úgy spirituális, mint intellektuális tekintéllyel bír.
Jelképezi a tudományt is, a szellem és értelem kibontakozását, a tanítást, amelyet azért kapunk, hogy aztán továbbadjuk más tanulni vágyónak. Egy lelkiismeretes tanácsadó, spirituális mester szimbóluma.
Osho-Zen-tarot
V. Semmi-ség
Ha az "ürességbe" lépsz, összezavarodsz, és még meg is rémülhetsz. Ott nincs semmi, amibe belekapaszkodhatnál, ott elveszíted a tájékozódási képességedet; fogalmad sincs, hogy milyen választások vagy lehetőségek várnak rád. De pontosan ez az - a tiszta lehetőség állapota -, ami a világegyetem megszületése előtt létezett. Most csak annyit tehetsz, hogy ellazulsz ebben a semmi-ségben... belezuhansz ebbe a szavak közti csöndbe... figyeld a ki- és belégzéseid közötti szüneteket. És gondosan megőrzöd e tapasztalás minden egyes "űrrel teli" pillanatát. Valami szent dolog készül megszületni benned.
"Buddha valóban az egyik legkifejezőbb szót választotta: sunjata. Az angol szó, az angol megfelelője ennek - a semmi - nem ennyire gyönyörű kifejezés.
Ezért változtatom én "semmi-ség"-gé. Hiszen a semmi az nem csak semmi: az minden. Ott vibrál benne mindennek a lehetősége. Minden benne van, tökéletes. Megnyilvánulatlan, de mindent magában rejt.
Előtted is csak a természet van, utánad is csak a természet van... miért kell akkor a közepén ekkora hűhót csinálni? Miért kell a közepén ennyire aggódni, ennyit nyugtalankodni, ennyire nagyravágyónak lenni? Miért ez a kétségbeesés?
Az egész út a semmi-ségből indul, és a semmi-ségben végződik."
Osho
Bosch-tarot
V. Főpap
Igaz Ember nem kell hogy féljen, főleg nem önmagától.
Hit.
Ansata-tarot
Asztrológiai megfelelője: Szaturnusz
Ennek a kártyának és asztrológiai szimbólumának egymás mellett kell lennie, mert együttállásukban, a híres nagy konjunkcióban megmutatják nekünk a világórákat úgy, ahogy egyetlen csillagállás sem.
A Szaturnusz a Küszöb védője, ellenfele a Holdnak is az időtörvények óta, ezzel ellenfele a Főpapnőnek is. Itt nem annyira a szellemi alaptapasztalatokról van szó, mint inkább az életvizsgálatokról, a beváltaknak a megőrzéséről. Csak az, aki mindezt megértette, lépheti át a küszöböt, amit a Főpap őriz, hogy érdemtelen be ne hatoljon a titkok világába. A Főpap ismeri úgy, mint senki más, az időt és törvényeit. Ez így volt mind Thotnál, mind Kronos Szaturnusznál. Az idővel kezdődik és végződik minden. Amit valaki saját idejében megél, azaz élete, és ahogyan kitölti az idejét, az a sorsa. És ha valaki megérett, csak akkor mehet egy lépéssel tovább. A belső érésről van szó. Az összes éretlen - még ha annyira szeretve vannak is, mint saját gyermeke - elnyeli az idő törvénye.
Felszínesen nézve az írásművészet óegyiptomi istenét, Thotot látjuk az íbiszfejjel. Ez az isten adja lapunk meghatározó jellegét, mert az írás feltalálása előtt olyan képekben fejezték ki magukat, amelyek állapotokat és eseményeket mutattak be. Thot mindig a gólyához hasonló íbiszmadárral került kapcsolatba, ami a Nílus áradásával jelent meg Egyiptomban. Így az íbisz felbukkanása ígéret volt. Az egyiptomiak azt hitték, hogy a Nílus egyenesen az égből jön, hogy úgyszólván a tejút meghosszabbítása. Ezzel az íbisz égi istenállattá avanzsált ugyanúgy, mint a Nílus áradásának egy másik előre jelzője, a szkarabeusz. Ezek az állatok sok fellahnak az életét mentették meg, akik egyébként a hirtelen bekövetkező Nílus áradásban elpusztultak volna.
Thot kettős volt; holdisten is és az idő istene is. A kettő nem ellentmondás, mert a Hold tanítja meg nekünk a naptárt. Így Thot mind a kettőt egyesítheti magában. Később ennek az Istennek a részeiből egy rész Szaturnuszé lett, azé az istenségé, aki a Holdnak az ellenfele az asztrológiában. Mint holdisten, Thot Ozíriszhez is tartozik, és a szimbolikus, stilizált bakszarvak viselése a Bak-jegyének az uralkodó voltára mutat rá. Thot, vagy Thot főpapja egy óriási füleskereszt alakú kulcsot tart a kezében. Ez az idő kulcsa, ettől függ, hogy a titkokat mikor fedik fel.
A Főpap lábainál két komoly ember térdel, arcukon inkább aszkétikus, sőt, fanatikus kifejezéssel. Meghajolnak a nagy törvénynek. A nő tartja a férfias jellegű kardot (a mi botunkat), ezzel szemben a férfi a nőies jellegű koszorút. A templom oszlopaiból és a résekből titokzatos, érdekes állatteremtmények merészkednek elő, amelyek inkább boldogoknak, mint félénkeknek tűnnek. Az egyik oldalon felismerünk két egymásba fűzött háromszöget, ez Salamon régi jele, a Dávid-csillag, a nagy együttállások szimbóluma, a másik oldalon pedig a Szaturnusz bolygót látjuk a gyűrűvel, ami összetartja.
A templomba való belépéssel új világba jutunk tudatossági utazásunkon, egy olyan világba, ami bizonyára csak a tudatalattinkban van lehorgonyozva. A tudatalatti értékeit a Főpap megvizsgálja, mert minden, ami itt összegyűlt, megvizsgálásra és szétválogatásra kerül. Természetesen minden fontos cselekedetet írásban is rögzít; az olyan tetteket, amelyek az öntudatból jönnek, éppúgy mint azokat a tetteket, amelyeknek mozgatórugója a tudatalattiban rejlik.
Az isedfa leveleire Thot és Szesat valamikor az egyiptomi királyoknak a nevét és uralkodásának az éveit írta fel, ami nem jelent mást, mint hogy itt az élettartamot és az uralkodási idő hosszúságát feljegyezték. Így Thot is - mint később Szaturnusz - a sors istene lett. Thot maga a kövekből jött elő, először a sziklák istene volt, tehát annak a régiónak az istene, amelyben a Bak uralkodik. Ezeket a sziklákat Egyiptomban óriási templomokba beépítették. Gondoljunk csak a karnaki templom oszloperdejére Luxor mellett, a százkapus Thébára. Innen származik a sziklasírok hagyománya is, mert a régi elképzelés szerint az égen a Hold is egy sziklán hal meg. Így folynak egymásba a mítoszok tanításai, gyakran zavaróan, de csak azért, mert minden tapasztalati generáció másképpen fejezi ki magát, mint az előző. A mítoszok mély értelme, az igazi tanítás azonban mindig keresztülragyog rajtuk.
A Hold hozta nekünk az időt, a 12 részes beosztást az ekliptikában. Így az ekliptikának és az időistennek (később Kronosz) itt egymással össze kell kapcsolódniuk, mint a nagy együttállás csillagának, mert ez mindig csak 120o távolságban található, tehát a trigon távolságában. A nagy együttállásról beszéltünk már; ezt a kártyát is Hierophantnak (Főpap) nevezzük, ami a szent szokások tanítóját jelenti, amiknek az ismerete nélkül senki sem lépheti át a templom küszöbét. Bár a Főpap és a Főpapnő nincsenek egymás mellett, mégis egyértelműen összetartoznak. Adjuk össze a kártyájuk számát, akkor megkapjuk a nagy szent számot (2+5=7), és Szaturnusz volt a régi hét tradicionális bolygóból az utolsó, ami a kozmosz látható világát lezárja. Utána jön a transz-szaturnuszi világ. Ez a nagy küszöb, amire Szaturnusz vigyáz.
Az V. kártya is az 5-ös számra utal. Az 5 az értelem száma, ezzel a cselekvésnek, a nekifogásnak, sőt a logikának is a száma. Mind a két kezünkön öt ujjunk van, amivel valamikor a számolást tanultuk. A két kar, a két láb, valamint a fej adják az öt tagot, amelyek az ember testéből kiállnak amelyek belőle kinőnek. És erről van szó: a gondolkozásról, a cselekvésről és a cél eléréséről.
Két ember térdepel a Főpap előtt, talán oktatást kapnak, talán vizsgáztatják őket vagy beavatják. Ennek nincs jelentősége. Csak azt ismerjük fel, hogy mennyire haladtak előre, mert mindegyik személy saját külső neme mellett a másikat is felfedezte magában. A nő használni tudja a kardot, a férfi ismeri a nőiesség művészetét és erejét. Így mindegyik tud a másikról, és ezzel többet tud magáról, mint az átlagos tapasztalat. Mind a két ember egyszerű és feltűnés nélküli ruhában van. Nincs szükségük feltűnésre, ha belső dolgokról van szó. Ők már legyőzték magukban az állatiasságot. Az állatok az oszlopok között nem okoznak nekik félelmet. Ezeket a szellemállatokat maguk mögött hagyták, már a bennük lévő - rejtett - humort látják, ami itt-ott felvillan.
Így lesznek a gonosz szellemekből inkább bohókás figurák, akik vidámaknak hatnak, akik azt akarják, hogy próbák elé állítsák őket. Az ijesztgetésnek tehát semmi nyoma.
Thot Főpapja - mint a Főpapnő - fehér fátyolt visel, csak a feje ismerhető fel. Egy stilizált, idő nélküli vizsgálóorsó is látható, amivel a mérést a csúcson vagy a csúcsra vezető úton mindig el kell végezni. Mert minden időben számolnunk kell azzal, hogy a Szaturnusz megjelenik előttünk, és gátlón az utunkba áll. Sőt, a szaturnuszi időkben a Nap még a természetben is elveszti nagy erejét, ilyenkor fényes aranyos sugarai mattá válnak. Fel kell tölteni magát a hosszú éjszakákban, hogy az új esztendőben újra erőt tudjon adni a kicsírázásához. Ez természetesen csak egy kép, amit a Nap az égen mutat nekünk. Egy szimbolikus kép, de telve pszichológiai kifejezőerővel. És amint a Napnak, még az időnek is szüksége van pihenésre, így először igazán a kis mágusnak, az embernek, aki magát ugyan az istennel egyenlőnek tartja, de ez nem így van. Ezt a Főpap tökéletesen tisztázza mindenki előtt.
Az ember úgy sejti, hogy a templom be van építve az égbe, az oszlopok itt csak elkezdődnek, s minden bizonnyal végtelenül messze nyúlnak, bele a mindenségbe. És a holdfény, ami besüt, pontosan van kiszámítva, mert úgy világít, mint egy fényszóró. Valamikor így rendezték be a templomot az agy világosságának megfelelően, hogy ezáltal megismerjék az évnek és a mindenkori napoknak az idejét. Itt a Főpapot és a két térdelő embert egy fénynyaláb érinti, ami a szentháromságnak az általunk már ismert fénye.
Az emberek félelme önmagában véve mindig kisebbségi félelem volt, félelem saját félelmeinktől. Itt kevésbé van szó egzisztenciális félelemről, inkább az egyéni csődöt mondásról, amikor az embernek az álmait el kell temetnie. A Főpap meg akarja tanítani, hogy félelmek csak a helyes útra akarnak vezetni minket, mert ahol a félelem megnyilvánul, ott kitűnik egy gyenge pont is.
A Szaturnuszt mindig a nagy szerencsétlenségnek nevezték, de ez bizonyára azoktól az emberektől származik, akik szerencsétlenségük okát mindig kívül és nem saját magukban látták, sőt, önmagukban nem is keresték. Természetesen a Szaturnusz korlátozásokra kényszerít, mert az erőnk nem végtelen, és mert veszély fenyeget, ha a lehetőségeinken túl megyünk. Ez lehet egy csúnya betegség is, ha ugyanis az egészségünkkel ellentétesen élünk, akkor a Szaturnusz közbe kell, hogy avatkozzon, néha betegágyba kell kényszerítsen, hogy észhez térjünk.
Vagy másképpen: aki a szerencséjét hálátlanul fogadja, aki lábbal tapossa, annak szerencsétlenséget kell megérnie ahhoz, hogy a szerencséjét újra megtanulja becsülni. Ha minden túl sokáig megy jól, akkor könnyelműség, sőt, önteltség következhet be, amit pedig meg kell büntetni.
A betekintés a jellemünkbe így a legnagyobb vizsga, amit ismerünk. Szükséges vizsga, mert a döntéseink a karakterünkből kerülnek ki. Most először érettek vagyunk a döntésekre, és ezáltal érettek a következő állomásra is.
Így léphetünk az éjszaka mélyebb értelmezéséből a világosabb nappalba, hogy a döntéseinket éberen találjuk.



Köszi Katám a kiegészítést, magyarázatot, a gyönyörű fotókat a folyókról, természetről.
VálaszTörlésMilyen érdekes, hogy épp Osho Kreativitás c. könyvét olvasom, amelyben írja: "Vannak egészen bolondok, akik szállóigévé tették szerte a világon: Az üres elme az ördög játékszere." Nem az! Az üres elme Isten játékszere."
Puszillak: Ibolya
Drága Ibolyám! Örülök, hogy olvastad és annak meg még jobban, hogy tetszett neked:)
VálaszTörlésMondanom sem kell, hogy nem véletlen, hogy épp Oshot olvasol:) és az itt megjelenő Osho idézet is harmonizál a az egésszel, hiszen...
"Az egész út a semmi-ségből indul, és a semmi-ségben végződik."
vagy ahogy KÖnnycsepp című versemben írom:
"...S már látom
Könnytükör szivárvány színében
Hogyan alakul
semmiből...
Minden..."
Ölellek, és köszönöm, hogy olvasol
Kata
Az eddigi legigényesebb, legkidolgozotabb alkotásod :)
VálaszTörlésItt most ideje lenne egy kis szünetnek, és egy kiskönyvet kreálni az eddigiekből :)
Ez nem kötelező, de holnapra nekem kellene egy :D
Secret